από το ιστολόγιο News247.gr
Στέφανος Νικήτας
Το μεγαλύτερο οδικό έργο όλων των εποχών που θα αλλάξει τον παγκόσμιο χάρτη. Επέκταση του υπερσιβηρικού, θα ενώσει το Λονδίνο με τη Νέα Υόρκη! (Pics)
Τι θα λέγατε για ένα ταξίδι με το τρένο από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη διασχίζοντας την Σιβηρία τον Βερίγγειο πορθμό και την Αλάσκα; Μπορεί να φαίνεται σαν ένα μακρινό όνειρο για όσους αναζητούν τις απόλυτες διακοπές των σιδηροδρόμων αλλά η ιδία του Τσάρου Νικολάου του Δεύτερου που την ονειρεύτηκε το 1905 θα πραγματοποιηθεί στην επόμενη τριακονταετία.
Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα δαπανηθούν περί τα εξήντα δισεκατομμύρια δολάρια για να διανοιχτεί το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τούνελ μέχρι σήμερα στον κόσμο μήκους 103 χιλιομέτρων, υπεδιπλασιό αυτού που συνδέει το Κάλε της Γαλλίας με το Ντόβερ της Μεγάλη Βρετανία και διασχίζει τη Μάγχη.
Το μεγαλόπνοο σχέδιο.....
Στέφανος Νικήτας
Το μεγαλύτερο οδικό έργο όλων των εποχών που θα αλλάξει τον παγκόσμιο χάρτη. Επέκταση του υπερσιβηρικού, θα ενώσει το Λονδίνο με τη Νέα Υόρκη! (Pics)
Τι θα λέγατε για ένα ταξίδι με το τρένο από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη διασχίζοντας την Σιβηρία τον Βερίγγειο πορθμό και την Αλάσκα; Μπορεί να φαίνεται σαν ένα μακρινό όνειρο για όσους αναζητούν τις απόλυτες διακοπές των σιδηροδρόμων αλλά η ιδία του Τσάρου Νικολάου του Δεύτερου που την ονειρεύτηκε το 1905 θα πραγματοποιηθεί στην επόμενη τριακονταετία.
Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα δαπανηθούν περί τα εξήντα δισεκατομμύρια δολάρια για να διανοιχτεί το μεγαλύτερο υποθαλάσσιο τούνελ μέχρι σήμερα στον κόσμο μήκους 103 χιλιομέτρων, υπεδιπλασιό αυτού που συνδέει το Κάλε της Γαλλίας με το Ντόβερ της Μεγάλη Βρετανία και διασχίζει τη Μάγχη.
Το μεγαλόπνοο σχέδιο.....
εγκρίθηκε από τον Αλεξάντερ Λεβινταλ, αναπληρωτή εκπρόσωπο της Ρωσικής Από Ανατολής, σε τριήμερο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην πόλη Γιακούτσκ για την ανάπτυξη των υποδομών στις απομακρυσμένες Βορειοανατολικές περιοχές της χώρας.
Στο συνέδριο παρευρέθηκαν αντιπρόσωποι από τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Βρετανία και είχε ως στόχο την καταγραφή των οικονομικών δυνατοτήτων του εγχειρήματος.
Η πόλεις που έχει σχεδιαστεί να συνδεθούν μέσω τις γιγαντιαίας σήραγγας είναι η Ρωσική Ουέλεν και η Αμερικανική Νόμ στην Αλάσκα. Η προτεινόμενη διαδρομή από τους μηχανικούς είναι παράλληλα στην ακτογραμμή των μικρών νήσων Διομήδη.
Η προτεινόμενη σήραγγα θα περάσει κάτω από τα μικρά νησιά Διομήδη και επεκτείνονται πέρα από τα διεθνή Dateline για τη σύνδεση Ανατολής και Δύσης.
Σύμφωνα με τις Ρωσικές αρχές αναμένεται μέχρι το 2013 να βελτιωθεί ένα μεγάλο κομμάτι του Υπερσιβηρικού προς το Γιακουτσκ μήκους 500 μιλίων που θα κοστίσει 900 εκατομμύρια δολάρια ενώ έχουν σχεδιαστεί άλλα 2360 μίλια νέας σιδηροδρομικής γραμμής προς το νοτιοανατολικό άκρο της Σιβηρίας που θα έχει ολοκληρωθεί περί το 2030.
Αυτή η επένδυση στο σιδηροδρομικό δίκτυο ανοίγει το δρόμο για τη κατασκευή της σήραγγας που θα διαρκέσει σύμφωνα με ειδικούς περίπου 15 χρόνια!
Ωστόσο για να μπορεί να συνδεθεί η Σιβηρία με την Αλάσκα και την Αμερική απαιτείται να δημιουργηθεί ένα δίκτυο που θα συνδέει την παγωμένη Αλάσκα με τις Βορειοδυτικές περιοχές των Η΄Π.Α και πόλεις του Καναδά.
Μένει να δούμε αν η Ρωσία θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει ένα τέτοιο φιλόδοξο σχέδιο που θα δώσει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε καλύτερα με το τραίνο τη γραφική Σιβηρία και την Αλάσκα.
Στο συνέδριο παρευρέθηκαν αντιπρόσωποι από τις ΗΠΑ, την Κίνα και τη Βρετανία και είχε ως στόχο την καταγραφή των οικονομικών δυνατοτήτων του εγχειρήματος.
Η πόλεις που έχει σχεδιαστεί να συνδεθούν μέσω τις γιγαντιαίας σήραγγας είναι η Ρωσική Ουέλεν και η Αμερικανική Νόμ στην Αλάσκα. Η προτεινόμενη διαδρομή από τους μηχανικούς είναι παράλληλα στην ακτογραμμή των μικρών νήσων Διομήδη.
Η προτεινόμενη σήραγγα θα περάσει κάτω από τα μικρά νησιά Διομήδη και επεκτείνονται πέρα από τα διεθνή Dateline για τη σύνδεση Ανατολής και Δύσης.
Σύμφωνα με τις Ρωσικές αρχές αναμένεται μέχρι το 2013 να βελτιωθεί ένα μεγάλο κομμάτι του Υπερσιβηρικού προς το Γιακουτσκ μήκους 500 μιλίων που θα κοστίσει 900 εκατομμύρια δολάρια ενώ έχουν σχεδιαστεί άλλα 2360 μίλια νέας σιδηροδρομικής γραμμής προς το νοτιοανατολικό άκρο της Σιβηρίας που θα έχει ολοκληρωθεί περί το 2030.
Αυτή η επένδυση στο σιδηροδρομικό δίκτυο ανοίγει το δρόμο για τη κατασκευή της σήραγγας που θα διαρκέσει σύμφωνα με ειδικούς περίπου 15 χρόνια!
Ωστόσο για να μπορεί να συνδεθεί η Σιβηρία με την Αλάσκα και την Αμερική απαιτείται να δημιουργηθεί ένα δίκτυο που θα συνδέει την παγωμένη Αλάσκα με τις Βορειοδυτικές περιοχές των Η΄Π.Α και πόλεις του Καναδά.
Μένει να δούμε αν η Ρωσία θα μπορέσει να χρηματοδοτήσει ένα τέτοιο φιλόδοξο σχέδιο που θα δώσει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε καλύτερα με το τραίνο τη γραφική Σιβηρία και την Αλάσκα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου