Ιστότοπος εναλλακτικής ενημέρωσης, με σταχυολόγηση και παρουσίαση αξιοπρόσεκτων ειδήσεων και απόψεων.






AddThis

Bookmark and Share

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Υπουργείο Παιδείας: τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα.

απο το ιστολόγιο Ι. ναού Αγίας Βαρβάρας Πατρών.




  

Σήμερα το πρωί 21 Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011. Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική. Επίσης, είπε ότι τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.



(Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)


Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!


(Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών; Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων; Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις; Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια; Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)


Επίσης μίλησε για τη δασκάλα κα Νικοπούλου που δίδαξε στη Θράκη, ότι το πέρασμά της από τα σχολεία στα Πομακοχώρια ήταν ατυχές γιατί δίχασε την τοπική κοινωνία. (Αποσιωπά το γεγονός ότι η κα Νικοπούλου προσπάθησε να κάνει σωστά τη δουλειά της και να διδάξει την ελληνική γλώσσα στους Πομάκους που είναι Έλληνες πολίτες).


Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄ και Β΄ δημοτικού δεν θα προκαλέσει σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά; Αντιθέτως, μετά από σχετικές έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).



http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2004_105308





Αισθάνομαι πληγωμένος και προδωμένος ιδιαίτερα με τη σκέψη ότι η παραπάνω συνέντευξη δόθηκε από ανώτερο στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας το οποίο μάλιστα είναι σε θέση να παίρνει και τις ανάλογες αποφάσεις... που μπορούν να αποβούν μακροχρόνια καταστροφικές.


Καλό κουράγιο αδέλφια και τα μάτια σας δεκατέσσερα!


Ένας ακροατής





Σχόλιο Ορέστη:



Tα "κρυφά σχολειά" κατά μια θεωρεία λειτουργούσαν κατά την περίοδο της Οθωμανικής κυριαρχίας, οργανωμένα από την εκκλησία σε μια προσπάθεια για διάσωση- διατήρηση της εθνικής υπόστασης, και πιο συγκεκριμένα της θρησκευτικής, γλωσσικής και πολιτισμικής αυτονομίας των Ελλήνων. Πολλοί αμφισβητούν την ύπαρξη τους, μιας και δεν υπάρχουν απτές αποδείξεις ότι ποτέ λειτούργησαν.

Ένα είναι το σίγουρο πάντως, αν δεν υπήρξαν τότε θα πρέπει να δημιουργηθούν τώρα .

Τη στιγμή που η αλλοτρίωση, και η αμάθεια έχει φτάσει στο ζενίθ, τη στιγμή που η τύχη της εθνικής μας υπόστασης έχει αφεθεί στα χέρια λίγων και αμφιβόλου προθέσεων ανθρώπων όπως η κ. Διαμαντοπούλου, η κ. Δραγώνα, η κ. Ρεπούση,......

Δεν θα μιλήσω και δεν θα υποστηρίξω την ελληνική γλώσσα, θα ήταν ανόητο άλλωστε να το πράξω, το παραπάνω άρθρο πολύ λιτά κάνει μια μικρή αναφορά η οποία είναι αρκετή.

Θα αναφερθώ στους εκπροσώπους της Ελληνικής Δημοκρατίας οι οποίοι με τέτοιους πραγματικά ύποπτους τρόπους προσπαθούν να πετύχουν ότι δεν πέτυχαν τα 400 χρόνια σκλαβιάς (και για τα μέρη μας κοντά 500). Τους ανθρώπους αυτούς τους αμφισβητώ καθώς και όλες εκείνες τις "προοδευτικές " τους κινήσεις τις οποίες μεθοδεύουν με μόνη δικαιολογία την αγάπη και την ειρήνη των λαών.

Δεν ζητώ η ελληνική νεολαία να "γενιτσαροποιηθεί" και να γαλουχηθεί έτσι ώστε να μισεί τους γείτονές της ή να αισθάνεται ανώτερη αυτών.

Ζητώ να λάβει την ελληνική παιδεία (τουλάχιστο όπως τη λαμβάνουν στη Γαλλία, την Αυστραλία και αλλού, γιατί ένα παιδί από τη Γαλλία γνωρίζει καλύτερα αρχαία ελληνικά από ένα παιδί στην Ελλάδα.)

Ζητώ να διδαχθεί την ελληνική ιστορία, όσο πικρή και αν αυτή γίνεται τα νεώτερα χρόνια.

Όταν και οι γείτονές μας συντονιστούν μαζί μας και υιοθετήσουν και αυτοί ένα πνεύμα σεβασμού για τα σύνορα, την ιστορία και τον πολιτισμό όλων των εθνών τότε ευχαρίστως να γκρεμίσω και γώ τα σύνορά μου, και να επαναφέρω τις τρείς κυρίες που προανέφερα στις θέσεις που κατέχουν (υπόπτως πώς τώρα).

Μέχρι τότε όμως απαιτώ να αποσυρθούν και αν είναι δυνατό να μην πλησιάσουν οτιδήποτε έχει να κάνει με παιδεία, ή νεολαία. Γιατί η πολυπολιτισμικότητα που πλασάρουν είναι ύποπτη και όπως φαίνεται προπληρωμένη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου